Wymiany/zwroty/reklamacje
WYMIANY/ZWROTY/REKLAMACJE
Każdy klient ma prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu lub wymiany jest odesłanie towaru w stanie nienaruszonym wraz z formularzem zwrotu. Koszty przesyłki zwracanego lub wymienianego towaru ponosi klient.
WYMIANA TOWARU: W sklepie www.byann.pl wymiana polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy - wypełnij formularz ) wybranych produktów wraz z opisem na jakie rozmiary, kolory mamy wymienić towar. Wymieniane produkty odeślij do naszej firmy na adres.
Adres zwrotu/wymiany:
P.H.SHE Anna Walo
ul. Ogrodowa 27
42-200 Częstochowa
ZWROT TOWARU:(TYLKO NA PODSTAWIE UZUPEŁNIONEGO FORMULARZA)
Uzupełnij formularz i wyślij wraz z produktem.Należy nadać przesyłkę za pomocą Poczty Polskiej np:listem poleconym lub za pomocą innej firmy kurierskiej(NIE PRZYJMUJEMY PACZEK POBRANIOWYCH).Zwracany towar starannie zapakować.Produkt nie może nosić absolutnie żadnych śladów użytkowania ani nie może być w jakikolwiek sposób uszkodzony.Po otrzymaniu przesyłki pieniądze zostaną zwrócone na podane konto bankowe w ciągu 7 dni roboczych.Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie lub zagubienie przesyłki którą wysłał klient.W każdym przypadku ty ponosisz koszty transportu.Zaadresuj paczkę na adres podany w formularzu.
REKLAMACJE:(NA PODSTAWIE UZUPEŁNIONEGO FORMULARZA)
W celu zareklamowania produktu prosimy o skontaktowanie się z nami mailowo(info@byann.pl) Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki. Produkty odsyłane do reklamacji powinno być czyste. Wraz z produktami należy przesłać formularz reklamacyjny .Kupujący odsyła reklamowany produkt na swój koszt.
POMYŁKI:
Pomyłki niezbędny jest wcześniejszy kontakt mailowy, dopiero po otrzymaniu odpowiedzi od nas i ustaleniu szczegółów wymiany, wymiana zostanie zrealizowana Koszty przesyłki ponosi byAnn :)